Logo zwane również jako znak graficzny jest nieodłącznym elementem marki. Znak graficzny buduje zaufanie do marki oraz jej rozpoznawalność. To właśnie dobrze przygotowane logo pozwoli na przyciągniecie klientów do twojej firmy i zacznie budowanie zaufania od pierwszego spojrzenia.
Ale czemu jest to takie ważne?
Weźmy na przykład półkę w sklepie z mlekiem, obok siebie stoją 4 produkty różnych firm. Każde mleko ma identyczną cenę co powoduje, że większość konsumentów wybierze to, które ma najstaranniej zaprojektowane opakowanie i logo. Kupujemy wzrokiem a nasze zaufanie budują znaki graficzne, które rozpoznajemy, po które wracamy.
Zawsze warto przemyśleć znak graficzny oraz jego elementy w taki sposób aby logo było kojarzone z firmą.
Brandbook czyli inaczej księga znaku lub księga marki. Jest to broszura zawierająca znak graficzny oraz wszelkie informacje związane z marką czyli kolory, kroje pisma oraz wszelkie dodatkowe elementy. Księga znaku jest potrzebny jeśli masz ochotę pracować z wieloma grafikami komputerowymi i firmami które będą przygotowywać materiały reklamowe twojej firmy. Jest to broszura oddawana w formie elektronicznej zawierająca wszelkie niezbędne informacje. Na brandbook składają się: Logo / znak graficzny oraz branding ze wszystkimi jego elementami składowymi.
Elementy które powinny znaleźć się w brandbooku:
Na branding marki składa się wiele elementów, jest to logo marki uzupełnione o dodatkowe elementy. Branding firmy tworzy spójny odbiór całego produktu oraz usług firmy.
Jakie elementy składają się na branding firmowy?
studio@isiart.pl
+48 668 967 219