Branding, Logo, Znak graficzny

Zaprojektujemy logo spełniające twoje oczekiwania!

Logo / Zanak graficzny

Logo zwane również jako znak graficzny jest nieodłącznym elementem marki. Znak graficzny buduje zaufanie do marki oraz jej rozpoznawalność. To właśnie dobrze przygotowane logo pozwoli na przyciągniecie klientów do twojej firmy i zacznie budowanie zaufania od pierwszego spojrzenia. 

Ale czemu jest to takie ważne? 

Weźmy na przykład półkę w sklepie z mlekiem, obok siebie stoją 4 produkty różnych firm. Każde mleko ma identyczną cenę co powoduje, że większość konsumentów wybierze to, które ma najstaranniej zaprojektowane opakowanie i logo. Kupujemy wzrokiem a nasze zaufanie budują znaki graficzne, które rozpoznajemy, po które wracamy.

Zawsze warto przemyśleć znak graficzny oraz jego elementy w taki sposób aby logo było kojarzone z firmą. 

Brandbook

Brandbook czyli inaczej księga znaku lub księga marki. Jest to broszura zawierająca znak graficzny oraz wszelkie informacje związane z marką czyli kolory, kroje pisma oraz wszelkie dodatkowe elementy. Księga znaku jest potrzebny jeśli masz ochotę pracować z wieloma grafikami komputerowymi i firmami które będą przygotowywać materiały reklamowe twojej firmy. Jest to broszura oddawana w formie elektronicznej zawierająca wszelkie niezbędne informacje. Na brandbook składają się: Logo / znak graficzny oraz branding ze wszystkimi jego elementami składowymi. 

Elementy które powinny znaleźć się w brandbooku:

  • logo – warianty znaku graficznego, jak powinno być wykorzystywane, przestrzeń jaka powinna być zachowana dookoła niego
  • kolory marki – zbiór informacji o barwach i ich wykorzystywaniu podczas tworzenia grafik
  • kroje pisma – fonty które powinny być wykorzystywane podczas projektowania materiałów reklamowych
  • elementy marki – symbole oraz dodatkowe elementy poza logo, które będą się kojarzyć z daną marką / firmą

Branding

Na branding marki składa się wiele elementów, jest to logo marki uzupełnione o dodatkowe elementy. Branding firmy tworzy spójny odbiór całego produktu oraz usług firmy. 

Jakie elementy składają się na branding firmowy?

  • logo / znak graficzny – jako symbol i główny reprezentant marki / firmy. 
  • paleta kolorów – czyli informacje jak powinna dana firma / marka się prezentować. Jest to ciekawy punkt bo w późniejszym etapie można również w te kolory zastosować w biurze w trakcie jego urządzania oraz w ubraniach pracowników. 
  • kroje pisma – czyli jakie rozmiary liter oraz ich kroje powinny być stosowane we wszystkich elementach graficznych i reklamowych danej firmy. 

Skontaktuj się z nami​

E-mail

studio@isiart.pl

Telefon

+48 668 967 219

Lub wypełnij formularz kontaktowy

    Kosz (0)

    Koszyk